نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

دیدار حیثیتی آث میلان و اینترمیلان در عربستان| دلامادونینا این‌بار در ریاض

  • کد خبر: ۱۴۶۰۶۵
  • ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸
دیدار حیثیتی آث میلان و اینترمیلان در عربستان| دلامادونینا این‌بار در ریاض
میلان و اینتر سوپرجام ایتالیا را در عربستان برگزار می‌کنند.

علیرضا وفایی‌نیا | شهرآرانیوز؛ چندروز پیش بود که عربستانی‌ها میزبان سوپرجام اسپانیا بودند و حالا به فاصله کمی، آث میلان، قهرمان فصل قبل سری‌آ و اینترمیلان، قهرمان جام‌حذفی ایتالیا، هم به خاورمیانه آمدند تا امشب در شهر ریاض، دیدار سوپرجامشان را برگزار کنند. این سومین‌باری است که ایتالیایی‌ها سوپرجامشان را به عربستان می‌آورند و دو تیم میلان و اینتر شهرآورد معروف دلامادونینا را در شهر ریاض برگزار خواهند کرد. دو تیم در وضعی متفاوت به این دیدار پا می‌گذارند؛ میلانی‌ها که فصل را بهتر از رقیب دیرینه شروع کرده بودند، در دیدار‌های گذشته حال‌وروز خوبی نداشتند و در طرف مقابل، شاگردان سیمونه اینزاگی در اینتر، برخلاف عملکرد بدی که در ابتدای فصل داشتند، در هفته‌های گذشته اوج گرفتند و شرایط بهتری به‌دست آورده‌اند.

نراتزوری به‌دنبال انتقام

دربی دلامادونینا تا امروز ۲۳۳ مرتبه برگزار شده که اینتر ۸۵ بازی را برده، میلان در ۷۹ بازی برنده شده است و ۶۹ مرتبه هم دو تیم به تساوی رسیده‌اند. آخرین بازی دو تیم هم تابستان امسال و در دور رفت سری‌آ انجام شد که در آن دیدار، شاگردان استفانو پیولی در میلان توانستند همشهری و رقیب دیرینه‌شان را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهند. بااین‌حال، وضعیت ایدئال این روز‌های اینتری‌ها باعث شده است طرف‌داران نراتزوری امید زیادی به پیروزی تیمشان در مسابقه امشب و به‌دست‌آوردن نخستین جام فصل داشته باشند. اینتری‌ها در پنج بازی گذشته تیمشان چهار پیروزی به‌دست آوردند و فقط در یک بازی مقابل مونزا در سری‌آ متوقف شدند و به مساوی رسیدند. در طرف مقابل، سهم میلانی‌ها از پنج بازی گذشته‌شان، دو شکست، دو مساوی و فقط یک پیروزی بوده است. حالا سیمونه اینزاگی با تیم اوج‌گرفته‌اش می‌خواهد امشب انتقام شکست مدتی پیش از رقیب همشهری را بگیرد.

تنها جام فصل میلان؟

با وجود اینکه میلانی‌ها در رتبه دوم جدول سری‌آ قرار دارند، اختلاف ۹ امتیازی آن‌ها با ناپولی صدرنشین، رسیدن دوباره روسونری به قهرمانی را به امری محال تبدیل کرده است. در لیگ قهرمانان هم با وجود رسیدن شاگردان پیولی به جمع شانزده تیم پایانی، نمی‌توان شانس زیادی برای قهرمانی آن‌ها قائل بود. در کنار این دو مورد، آن‌ها دقیقا یک هفته پیش با شکست مقابل تورینو، از جام‌حذفی ایتالیا هم کنار رفتند تا به‌احتمال فراوان، سوپرجام امشب به تنها امید میلانی‌ها برای کسب جام در این فصل تبدیل شود.

سرمربی روسونری قبل از بازی امشب درباره وضعیت تیمش گفت: باتوجه‌به نتایج ناامیدکننده اخیر، ما باید با کیفیت و فرصت‌طلبی بیشتر بتوانیم شرایط را تحت کنترل بگیریم و از این وضعیت دشوار عبور کنیم. پیولی درباره وضعیت مصدومان تیمش در آستانه سوپرجام ایتالیا هم گفت: امیدوارم که ربیچ را برای بازی با اینتر در سوپرجام در اختیار داشته باشیم. اوریگی هم از چندروز پیش به جمع ما بازگشت و امیدوارم که زلاتان هم به‌زودی برگردد. اگر همه در دسترس باشند، ما کمبودی در این تیم نخواهیم داشت و قوی‌تر خواهیم بود.

تیم باثبات اینزاگی

اینتر یکشنبه این هفته در رقابت‌های سری‌آ با تک‌گل دقیقه سوم مارتینز از سد ورونا گذشت تا باتوجه‌به شکست یووه و توقف میلان، به یک‌امتیازی رده دوم برسد و با روحیه‌ای خوب برای انجام بازی سوپرجام راهی عربستان شود. شاگردان اینزاگی این روز‌ها اوضاع خوبی دارند و این سرمربی ایتالیایی هم با اشاره به همین موضوع، درباره وضعیت تیمش قبل از بازی امشب گفت: اینتر در ۱۰ بازی گذشته هشت پیروزی کسب کرده است. ما یک مساوی مقابل مونتزا در روز شنبه هفته پیش داشتیم و مقابل یوونتوس نیز شکست خوردیم؛ بنابراین تیم بسیار باثباتی داشته‌ایم.

ما باید بازی‌به‌بازی جلو برویم و امیدوارم باشیم که بازیکنمان به فرم ایدئال خود برسند. اینزاگی درباره آخرین وضعیت مصدومان تیمش برای فینال امشب هم تأکید کرد: وضعیت لوکاکو را بررسی می‌کنیم و در صورتی که از نظر بدنی به وضعیت مطلوبی رسیده باشد، شاید در بازی امشب حضور پیدا کند. اما بروزوویچ و هندانوویچ اوضاع خوبی برای همراهی ما در این دیدار ندارند و به‌احتمال فراوان در این مسابقه غایب خواهند بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->